Baix Llobregat CB organitza el famtrip d'empreses del sector MICE

En una jornada de matí, el passat 5 de juny, el Convention Bureau del Consorci de Turisme del Baix Llobregat, va proposar espais i instal·lacions de la comarca en un format exclusiu i dinàmic.

Es tracta d’una nova edició del famtrip adreçat a empreses ubicades a la comarca, Barcelona i província, amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta de la nostra comarca i de que comptin en les seves properes reunions, convencions i incentius amb el Baix Llobregat.

Aquesta vegada, el recorregut va començar a l’emblemàtic restaurant de La Masia d’Esplugues que ha reobert amb un il·lusionant projecte de la mà de Cal Blay i van poder presentar tots els seus espais per a events. Tanmateix, buscant l’objectiu dinàmic de la jornada, l’empresa High Fidelity Collective, especialitzada en teambuilding, va sorprendre a les empreses fent-les partíceps de diverses activitats de realitat virtual molt divertides.

Després, un coffee break variat i deliciós va traslladar la idea de complement perfecte per generar un bon ambient en qualsevol reunió de treball.

Seguidament ens vam dirigir a Cornellà de Llobregat, on vam presentar Adrian’s Restaurant, recentment inaugurat. Amb una decoració moderna i gastronomia exquisida, ens van donar la benvinguda amb un tast deliciós de sucs naturals.

La següent visita va tenir lloc a Castelldefels per descobrir Walter Vogt, un espai gastronòmic modern, únic i innovador on gaudir compartint experiències gastronòmiques exclusives per a empreses. Les seves activitats interactives i esdeveniments corporatius estan dissenyats per ser divertits, entretinguts, instructius i deliciosos. I les empreses ho van comprovar participant en un divertit taller gastronòmic!

Després en desplaçàrem a Castelldefels platja per donar a conèixer un altre espai recentment inaugurat, el Masd Mediterraneo Hotel & Spa. Amb una localització immillorable davant el mar, l’hotel disposa d’espais especials per a events corporatius especials.

I finalitzàrem la jornada de la manera més dinàmica i divertida a l'Indoorkarting Barcelona!!

Un fantàstic centre d’oci equipat amb karting covert, bowling, laser tag i una àmplia zona de restauració. Amb una gran gama de serveis per qualsevol tipus d’esdeveniment de empresa que els i les assistents van poder viure.

Finalitzada l’activitat, van gaudir d’un deliciòs “break” gastronòmic, cortesia d’Indoorkarting!

Per a l'organització del famtrip vam comptar amb la col.laboració d’Essentia Bcn Events, agència especialitzada en l’organització d’esdeveniments, activitats de team building i d’incentius, a mida de les empreses i ambaixadora del Baix Llobregat.