Èxit de participació en la 13a edició de la Trobada del sector Turístic del Baix Llobregat

El passat 15 de maig va tenir lloc a l’hotel Hesperia Sant Just, una nova edició de la Trobada Empresarial, una sessió de formació i networking que anualment organitza el Consorci de Turisme del Baix Llobregat, adreçada a tots i totes les professionals del sector turístic.

Enguany, per a dinamitzar tota la jornada i arrencar amb l’eina més poderosa de totes, el somriure, varem comptar amb Víctor Parrado, còmic, monologuista, conferenciant TED (Ted Talks) i presentador d'esdeveniments corporatius.

Així, després de fer un speech positiu i engrescador, va donar pas al Sr. Carles Guilera, Vicepresident del Consorci de Turisme i President del Consell de la Delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç de Barcelona, i el Sr. Domingo Morilla, Vicepresident del Consorci de Turisme del Baix Llobregat, els quals donaren una benvinguda igual d’optimista i motivadora.

A continuació, Domingo Morilla, presentà, juntament amb la Coordinadora del Consorci de Turisme del Baix Llobregat, les “5 raons per apostar pel Baix Llobregat”, els principals eixos turístics que es treballaran des del Consorci de Turisme conjuntament amb el sector públic i privat.

I en l’àmbit de la formació, comptarem amb Raquel Fructós, CEO de The Smart Bubble i consultora en Neuromarqueting, qui ens va presentar tendències del nostre sector, del perfil del nou turista i com la neurociència ens pot ajudar a vendre més i millor, de tips per crear experiències jugant amb l'efecte Wow!, així com desenvolupar oportunitats per captar clients potencials.

I per la part del networking, una de les accions més valorades pel sector turístic, es portà a terme una sessió molt dinàmica i participativa, conduïda per Víctor Parrado i la ponent Raquel, amb l’objectiu d’incrementar la xarxa de contactes entre el sector turístic de la comarca.