Una Trobada exclusiva pels Restauradors dels Sabors de l'Horta del Baix Llobregat

El passat dimarts 16 de novembre es va celebrar una nova reunió exclusiva pels restauradors del col·lectiu Sabors de l'Horta amb el fi de posar en comú les accions realitzades pel Consorci de Turisme i del Parc Agrari del Baix Llobregat, presentades per la nostra consellera Gemma Rodriguez, i Laura Garcia, Coordinadora del Consorci de Turisme.

Així mateix, ens acompanyà Raquel Fructós, la nova figura de coordinació i seguiment del col.lectiu gastronòmic Sabors de l’Horta, qui ens presentà les noves accions per donar un impuls operatiu al binomi Parc Agrari – Sabors de l’Horta, tot detectant les necessitats i oportunitats dels/de les xefs per a un millor funcionament.

En una 2a part de la trobada, es va realitzar una sessió de formació a càrrec de Eva Aldea, co-fundadora de Fully Human, empresa enfocada al desenvolupament de líders i equips, i compromesa amb inspirar, motivar i ajudar a les persones a tenir un mindset d'èxit.

Així, d’una manera pràctica i dinàmica, la ponent va exposar temes molt actuals i d’interès al sector vinculats a la motivació i la gestió d’equips, i exposant interessants qüestions com:

Ets molt més que un/a xef, ets LÍDER. I saps què? el lideratge VA DE PERSONES i VA DE VIDA! Quina història està explicant el teu lideratge?

Tot comença amb tu i el teu model mental (mindset)

Per concloure, a través d’una sessió de treball de networking entre els propis xefs, es va parlar de les claus per a innovar i aportar valor sent un líder sostenible - eficient, productiu, durador i compartit - .