- Inici
- Guia de l'oci
- El Campament del Mag Maginet
El Campament del Mag Maginet
Cette activité a expiré.
Visitez notre site web www.turismebaixllobregat.com
El Campament del Mag Maginet, emissari oficial dels Reis Mags, és un lloc màgic que obre les portes entre l'1 i el 4 de gener. Desenes de joves de la ciutat col·laboren amb en Maginet durant aquests dies amb molta cura i afecte com a patges perquè els nens i nenes s'impregnin al màxim de l'esperit del Nadal.
Darrere de la façana d'aquest gran escenari, trobem tendes en un ambient bucòlic. L'espai compta amb activitats i espectacles infantils i la instal·lació de cinc tendes orientals on els nens realitzen diferents activitats relacionades amb el Nadal: manualitats, narració de contes, escriure la carta, elaborar l'element màgic que guiarà els Reis la tarda del 5 de gener, degustació de productes, granja, etc.
Aquest any hi tornarà a haver activitats i parades, també accés a la carpa d'en Maginet (per als nens i nenes entre 3 i 11 anys) que funcionarà per torns, com els darrers anys que s'ha realitzat al Parc de Can Mercader.
El Campament Oriental s'instal·larà a l'accés nord del parc de Can Mercader.
Nom de l'empresa organitzadora
Ajuntament de Cornellà
Data de celebració
Del 1 al 4 de gener
Any de celebració
2024
Població
Cornellà de Llobregat
Adreça on té lloc l'activitat
Accés nord del Parc de Can Mercader
Preu
Gratuït
Cal fer reserva prèvia
No és necessari