Sol·licitud
Escriviu https:// davant de la url
Escriviu https:// davant de la url
Escriviu https:// davant de la url
Escriviu https:// davant de cada url i separeu-les amb ;

Cal especificar nom i cognoms del productor/a o nom de l’empresa agrària o de la cooperativa.

* Els productors i productores del Parc Agrari del Baix Llobregat adherits a Producte FRESC (distintiu que atorga el Consorci del Parc Agrari) els podeu trobar aquí:
Llistat de proveïdors/es.

Cal especificar cadascun dels productes, no generalitzar.
Com us serveixen els productes?
Per al sorteig Sabors Horta del Baix Llobregat temporada 2027 hi participo oferint gratuïtat d’un àpat per a dos persones amb el producte


Requisits d'adhesió

Poden formar part del col·lectiu els establiments de restauració del Baix Llobregat que compleixen els requisits següents:

  1. Comprar a les persones productores de Producte FRESC del Parc Agrari del Baix Llobregat, o bé a través d'intermediaris. Tant les persones productores com els intermediaris hauran d'estar degudament acreditats pel Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat. Es pot consultar el llistat al web: parcagrari.cat/pagesia/productors.
  2. Oferir una clara oferta gastronòmica basada en la cuina mediterrània, elaborada amb producte fresc, variat i de proximitat (quedant exclosa una oferta basada exclusivament en menú de migdia o menú diari).
  3. Obrir en caps de setmana, havent com a mínim un servei de dia en dissabte i/o diumenge.
  4. El restaurant ha de tenir una antiguitat d'un any d'obertura del seu negoci.
  5. Oferir a la carta i menú com a mínim 3 plats que tinguin com a protagonista el producte fresc de temporada identificat com a Producte FRESC del Parc Agrari del Baix Llobregat. A més, el producte fresc pot fer-se servir d'acompanyament en la resta de plats. En la temporada de la carxofa del Parc Agrari (novembre-maig), s'haurà de garantir tenir sempre com a mínim 1 dels 3 plats obligatoris elaborat amb aquest producte com a protagonista.
  6. Identificar a la carta i al menú els plats elaborats amb Producte FRESC del Parc Agrari del Baix Llobregat a través del logotip que se li facilitarà als restaurants.
  7. Participar en un dels sortejos oferint la gratuïtat d'un àpat per a dues persones elaborat amb Producte FRESC del Parc Agrari del Baix Llobregat per fer promoció del Col·lectiu Gastronòmic Sabors de l'Horta del Baix Llobregat. L'àpat es podrà gaudir tant entre setmana com durant el cap de setmana, d'acord amb la disponibilitat i les condicions de reserva de l'establiment participant.
  8. Assistir obligatòriament a una trobada de restauradors.
  9. Identificar la pertinença al Col·lectiu Gastronòmic Sabors de l'Horta del Baix Llobregat ubicant en un lloc visible, preferentment a l'entrada de l'establiment, el distintiu que es lliurarà per ser restaurant adherit. Així mateix, indicar-ho al web i a les xarxes socials:
    • Hashtags oficials: #saborsdelhorta #TurismeBaixLlobregat #BaixLlobregat #parcagraribaixllobregat #ProducteFresc #xarxaproductesdelaterra + el hashtag del vostre municipi.
    • Etiquetes: Facebook @parcagrari i @TurismeBaixLlobregat; Instagram @parcagraribaix i @TurismeBaixLlobregat.


Nota informativa i autorització del tractament de dades

En complimentar el present formulari, autoritza i dona el seu consentiment per al tractament de les dades personals facilitades en els termes següents:

  • Responsable. Consorci de Turisme del Baix Llobregat – CN-340, Parc Torreblanca s/n, 08980 Sant Feliu de Llobregat (Barcelona) – turisme@elbaixllobregat.cat
  • Finalitat. Gestionar la participació de la seva empresa en el Col·lectiu Gastronòmic Sabors de l'Horta. Les dades són necessàries per poder ser membre d'aquesta campanya, i aquesta és la causa que legitima el tractament.
  • Conservació. Les dades es conservaran mentre siguin necessàries per complir la finalitat per a la qual s'han facilitat i mentre es mantingui el consentiment de la persona interessada.
  • Drets. Pot exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat mitjançant escrit adreçat al responsable o al Delegat de Protecció de Dades a dpd.turisme@elbaixllobregat.cat. En cas de disconformitat amb el tractament, també pot presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
  • Destinataris. No es cediran dades, excepte per obligació legal.

Altres finalitats. Si marca les caselles següents, accepta el tractament de les seves dades per a aquestes finalitats, atorgant-hi el seu consentiment exprés, gratuït, lliure i informat: