El consorci de Turisme treballa en el futur del Baix Llobregat

otros posibles titulares:

El consorci de Turisme planifica la recuperació del sector turístic del Baix Llobregat

El consorci de Turisme planifica accions dirigides a la recuperació del sector turístic

El tens a prop i sempre us ha ofert el millor de si mateix, de la seva terra, de la seva gent. I com no podia ser d’una altra manera, El Baix Llobregat ho seguirà fent sense dubtes. Des d’El Consorci de Turisme del Baix Llobregat, treballant de forma coordinada amb la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme, ja s’han començat a prendre mesures per reorientar las nostres accions de promoció en tots els àmbits aixì com a través dels nostres programes especìfics com el Convention Bureau del Baix Llobregat, Sostenibilitat Biosphere o amb el proper llançament del nostre web de Turisme Deportiu.

Qué farem?

El objectiu és unificar esforços i plantejar noves accions de promoció per reforçar la presència del Baix Llobregat en diferents canals i mercats, posant l’accent en un sector que ara és més important que mai: els mercats de proximitat turístics i el de consum sostenible km0. Amb aquesta idea s'està treballant en el llançament d'una campanya del Baix Llobregat a un salt de Barcelona, tant online com offline, per reforçar la visibilitat de la marca i transmetre encara més tots el atractius dels 500 km² de la comarca i que, us recordem, es situa en el tercer lloc del territori amb més volum d’activitat turística segons l’informe anual sobre l’activitat turística de la província de Barcelona realitzat per la Diputació de Barcelona. Actualment i des del Consorci de Turisme, ja estem treballant en nous continguts audiovisuals per promocionar la destinació del Baix Llobregat i d’altre banda, hem establert un canal de comunicació directa amb l'empresari per informar de la situació i possibles afectacions en el sector.

Preparant i adaptant-nos a les noves tendències de futur

Som conscient des de El Consorci de Turisme que, d’aquest confinament, sortiran noves tendències d’estil de vida i de consum i una de elles, molt clara, serà el turisme de proximitat i sostenible, la gastronomia i els espais naturals, requisits del quals el Baix Llobregat està molt qualificat. Per això donarem prioritat als mercats turístics de proximitat com són el català, l’espanyol i el del sud de França, tenint en compte la planificació, les prioritats del sector privat i els estudis del perfil del turista del Baix Llobregat.

Els nostres continguts a les xarxes

També volem destacar la campanya promoguda a totes les nostres xarxes socials sota el hashtag #Elbaixllobregatdesdecasa i que ofereix contingut per donar a conèixer la comarca, animar i entretenir als nostres nombrosos seguidors/es a passar aquesta situació.

A la nostra Guia de l'Oci s’ofereix a més a més propostes per aquests dies a fer des de casa com manualitats, concerts en viu, curiositats, receptes de cuina, pel·lícules gravades a la comarca, etc, aixì com totes aquelles propostes que rebem del sector privat i públic de la comarca. A la nostra pàgina web de turisme trobareu també tota la informació sobre els atractius de la comarca per a que el públic pugui planificar les seves futures sortides.

Adaptació del servei del Consorci de Turisme del Baix Llobregat

El personal del Consorci, seguint les directrius del Consell Comarcal, realitza des de ja fa unes setmanes les seves tasques de manera telemàtica ajustant-se a les necessitats organitzatives en cada moment. De moment i per al que fa les altres accions com l'assistència presencial a fires i trobades del sector queden a l'espera de l'evolució de la situació i de les decisions conjuntes que es puguin prendre amb le marques “Barcelona és molt més” i “Catalunya”. Informar-vos que com a servei d'informació turística, l'oficina està tancada al públic fins a nou avís. No obstant, es continua atenent les consultes de turistes i visitants per correu electrònic a través del mail turisme@elbaixllobregat.cat.

Les nostres xarxes socials:

Facebook          https://www.facebook.com/TurismeBaixLlobregat

Instagram           https://www.instagram.com/TurismeBaixLlobregat