- Inici
- Guía del ocio
- Dia Mundial dels Ocells a l’Espai Natural del Remolar-Filipines
Dia Mundial dels Ocells a l’Espai Natural del Remolar-Filipines
Esta actividad ha expirado.
Visita nuestra web www.turismebaixllobregat.com
Un any més, al delta del Llobregat celebrem el Dia Mundial dels Ocells. El diumenge 1 d’octubre ho celebrem a l’Espai Natural del Remolar - Filipines (Viladecans) oferint activitats gratuïtes relacionades amb els ocells, i amb les que podrem descobrir els valors naturals d’aquest espai i l’ importància de la fauna que hi habita, en especial dels ocells.
ACTIVITATS:
Taller de caixes niu. Aprendrem a fer caixes on els ocells puguin fer la posta la propera primavera i que alhora puguin ser petits refugis per a ells durant l’hivern. A les carpes al costat del centre d’informació d’11h a 13h. Activitat integrada dins de la Jugateca Ambiental.
Bioblitz d’ocells marins: Es tracta d’una activitat de descoberta de la natura i ciència ciutadana conduïda per científics especialistes, en aquest cas dedicat a les aus marines des de la platja del Remolar. Els resultats obtinguts es compartiran amb entitats científiques. Horari de 11.30h a 13.30 h.
Punt de trobada: Centre d'informació de l'Espai Natural del Remolar - Filipines. Coordenades GPS 41.278769, 2.063792.
Aparcament exterior de l’Espai Natural del Remolar - Filipines. Coordenades GPS 41.287994, 2.051697. Des d’aquest aparcament fins el punt de trobada cal caminar 1,5 km aprox.
Preu: ACTIVITAT GRATUÏTA / No cal inscripció prèvia, la inscripció es realitza el mateix dia en el centre d’informació
