Baix Llobregat Convention Bureau organitza 2 famtrips a agències d’events

Comparte:

Durant aquest mes de juliol, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha organitzat dos FamTrip per donar a conèixer tot el que ofereix el sector Mice del Baix Llobregat a tres noves agències d’events, GRV Events, Anastasiya Events i Amor & Zalt Events,  arrel de la nostra participació a l’Iberian MICE Forum Virtual de l’1 i 2 de juliol.

Com sempre, El Consorci ha planificat un recorregut adaptat al perfil de clients d’aquestes tres agències. El primer FamTrip, que es va realitzar el 16 de juliol per a l’agència GRV Events, va incloure els espais singulars Mas Vidrier de Torrelles de Llobregat i La Centenaria 1779 a Gavà. Pel que fa els hotels, es va visitar l’Hotel AC Gavá Mar by Marriot i l’Hotel Playafels, del Grupo Soteras, a Castelldefels. Com a restaurant, el Fosbury Café, a primera línia de mar, va representar l’última proposta del dia.

D’altra banda, durant la jornada del 29 de juliol, les agències Anastasiya Events i Amor&Zalt Events van començar el dia amb una visita a l’hotel Can Rafel a Cervelló. Desprès continuaren per descobrir les Cavas Rondel, Mas Vidrier, La Centenaria 1779. I van finalitzar a La Masia d’Esplugues on van poder degustar la curada gastronomia que sempre ha caracteritzat aquest antic restaurant.

Pel mes de setembre, està previst organitzar un altre famtrip per l’agència 8inSpain.

Dins de les tasques comercials pel sector MICE que el Consorci de turisme organitza sota la marca Baix Llobregat Convention Bureau, la organització de FamTrips fets a mida per a agències d’events o per a empreses que treballen amb client estatal i estranger, és una molt important acció ja que dona a conèixer molt directament el nostre destí, el nostre saber fer i la gran professionalitat del nostre sector Mice del Baix Llobregat, podent demostrar de primera mà que estan adaptats i preparats amb totes les mesures sanitàries i de seguretat per portar a terme qualsevol tipus d’event i reunió.